niedziela, 23 listopada 2014

Rozdział 9 ~Chyba tej nocy jestem na ciebie skazana~



Po godzinnym błąkaniu się po parku postanowiłam, że wrócę do domu. Było mi bardzo zimno i bolały mnie nogi. Nigdy nie pozwolę na to, żeby Julka odebrała mi Reus’a .On jest mój i tylko mój. Z daleka słyszalna była głośna muzyka, czyli zabawa trwała już w najlepsze. Miałam kilkanaście nieodebranych połączeń od uczestników imprezy. A co tam, raz się żyje. W wyśmienitym humorze wróciłam do mieszkania, lecz gdy otworzyłam drzwi sypialni, aby wybrać ciuchy, wyśmienity humor diametralnie zmienił się w niepohamowaną złość………………

*Natalia*
-Co to ma być za burdel ?!- krzyknęłam widząc porozrzucane puste butelki wódki, chipsy na podłodze, wylana colę oraz wszystkie moje ubrania wyrzucone z szafy.
-Nie denerwuj się- zwrócił się do mnie Maciek po czym kontynuował swój sen na szklanym stoliku.
-Trochę zaszaleliśmy, ale to nie jest powód do kłótni. - podszedł do mnie Marco zostawiając zaledwie kilkucentymetrową odległość między nami.
-Odejdź ode mnie ! Nie mogę na Ciebie patrzeć !- mój krzyk obudził Maćka który spadając ze stolika potłukł go, i siebie przy okazji.
-A gdzie reszta ? - zapytałam Reusa. W mieszkaniu był tylko on i Maciek.
-Yyy no wiesz wszyscy już się rozjechali tylko...
-Tylko co ?! Nie mów mi tylko, że ktoś spadł z głośnika i leży w szpitalu bo mnie szlag trafi.
-Haha skąd wiedziałaś ? -zapytał ze śmiechem
-Wkręcasz mnie.
- Nie. Robert wszedł na głośnik bo chciał zatańczyć do Słowianek, i tak jakoś wyszło...
-Nie. Nie. Nie... - powtarzałam by się uspokoić.
-To może ja już pójdę. - odparł nieśmiało kierując się w stronę drzwi.
-Jak myślisz że ja dam teraz z tym wszystkim radę, to jesteś w błędzie. - powiedziałam przekręcając zamek w drzwiach.
-Hmm.. To co robimy ? - zapytał przybliżając się do mnie i lekko obejmując moje biodra.
-Na pewno nie to, co myślisz. Sprzątamy.- wyswobodziłam się z uścisku i podążyłam w stronę mojego pokoju. 
Zrezygnowany Marco powolnym krokiem udał się za mną. Po drodze z szafki wyjął białe wino i dwa lśniące kieliszki. Postawił je na odłamku szkła ze stolika i zabraliśmy się do pracy. Było przy tym dużo śmiechu, szczególnie gdy przenosiliśmy poobijanego Maćka do łóżka, ponieważ kilka razy go upuściliśmy. Myślę o załatwieniu wizyty u dietetyka. Ale to tak na marginesie. Co chwilą popijaliśmy wino. Jedno, drugie, trzecie.. Po chwili i my byliśmy już wstawieni. Gdy dom już był w miarę ogarnięty, Marco chciał już wychodzić, a że nawet odrobina alkoholu na mnie źle działa, na swoje nieszczęście zapomniałam gdzie schowałam klucze.
-Chyba tej nocy jestem na ciebie skazana. -zwróciłam się do Marco z szerokim uśmiechem.
-A ja na ciebie.- odpowiedział tym samym.
-Tylko wiesz, chyba na burzę się zanosi, a ja panicznie boję się burzy. No to ten.. yyy.. mogę spać z tobą ? - dokończył.
-Burza podczas wiosny Hmm.. Ciekawe. Ale możesz ze mną spać, tylko..
-Daje gwarancję nietykalności.- uniósł ręce w geście obronnym.
-No i dyscyplina ma być. To pakuj się, na co czekasz. -odparłam robiąc mu miejsce na wielkim łożu i odsłaniając kawałek śnieżnobiałej pościeli. Bez gadania wskoczył do łóżka i po chwili oboje utonęliśmy w objęciach Morfeusza. Jednak nie na długo…
-Boże, co się stało? - słysząc huk zapytałam z przerażeniem przecierając zaspane oczy.
-Co się stało ? To się stało ! Zepchnęłaś mnie z łóżka, grubasie ! - powiedział masując obolały pośladek od upadku na podłogę.
-Ty, nie rozpędzaj się bo zaraz zostaniesz na tej podłodze.
-Przymknij się i spij, bo trzeba spać, żeby rano wstać. Nie miałam siły mu odpowiedzieć, zmęczona wrażeniami z całego dnia ponownie zapadłam w sen.

*Następnego dnia *
Obudził mnie zapach dymu. Otworzyłam oczy i ujrzałam wielką chmurę dymu tańczącą po całym pokoju. Po dokładnym rozpatrzeniu sprawy zorientowałam się że dym dochodzi z kuchni. Przestraszona wyskoczyłam z łóżka i pospiesznym krokiem podążyłam do kuchni. Moją uwagę zwrócił Maciek z Marco biegający po całej kuchni i energicznie wymachując rękami. Oparłam się o futrynę i czekałam na reakcję chłopaków, gdy mnie zobaczą. Nie przejął mnie ten widok, wręcz przeciwnie, rozśmieszył mnie. Dym unosił się znad patelni. Chłopaki zamiast wyłączyć kuchenkę, biegali po całym domu w celu usunięcia dymu, zresztą na próżno.
-Ekhem - chrząknęłam głośno, żeby w końcu zauważyli moją obecność.
-O Natalcia nas odwiedziła. -powiedział głośno Marco, by Maciek mnie zauważył, ponieważ nie przestawał wymachiwać rękami.
-O kur*a Natalia. -Maciek przestał wykonywać tych specyficznych ruchów i stanął koło Marco w kłębie dymu.
-Dzieci. - skwitowałam wyłączając palnik. -A teraz wypier*alać z kuchni ! I Nie zbliżać się do niej ! – powiedziałam ze złością w głosie. Chłopaki pokornie opuścili wspomniane wcześniej miejsce.
-Żartowałam głąby! Ruszyć te swoje piłkarskie tyłki i pomagać mi zrobić śniadanie- wybuchnełam śmiechem.

- Hehe wiedziałem. -odparł Marco wyjmując tuzin jajek z lodówki. Maciek zajął się krajaniem szczypiorku. Po miło spędzonym i smacznym śniadaniu zagraliśmy mecz w Fife.
-Ejj no ja chcę Borussię ! -sprzeczałam się z Marco.
-Wybacz Miśka, ale tobie zostaje Bayern.
-Niee proszę Cię, mi palce od kierowania tymi głupkami uschną- zawyłam
- Chyba że za buziaczka....
-Nie czekając na dokończenie wypowiedzi Marco cmoknęłam go w policzek po czym szczerze się uśmiechnął.
 Oddawaj. -powiedziałam wyrywając mu z rąk pada.
Może nie uwierzycie, ale wygrałam ! Co prawda Marco dawał mi fory, ale to się nie liczy. Jestem lepsza. Po zagranym meczu całą trójką pojechaliśmy na trening. Chłopaki bardzo chcieli, żebym z nimi pojechała, ponieważ Klopp ma do mnie sprawę. Czyżbym o czymś nie wiedziała ?


Kolejny rozdział maszeruje w Wasze ręce.Zapraszamy do nowo powstałych zakładek: SPAM oraz Pytania do autorki - gdzie podany jest e-mail na który możecie kierować wszystkie nurtujące Was pytania dotyczące bloga. Zapraszamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach :)

~Paulina i Justyna~



13 komentarzy:

  1. Hej hej hej :)
    Ja tu pierwszy raz, lecz bardzo mi się tu podoba :)
    Rozdział świetny :) oj ten upadek musiał boleć :) biedny Maciek tyle razy uderzyć o podłogę :) , ale jeszcze gorszy stolik na, którym spał :D patelnia to chyba do kupienia będzie. :-D no to co rozdział zaje**sty. Obiecuję, że postaram się nadrobić twój blog

    Zapraszam też do sb marco-ja-story.blogspot.com/2014/11/rozdzia-61.html?m=1 to już 61 rozdział może cię zaciekawi tak jak twój mnie :-)
    Pozdrawiam i czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny rozdział <3 a będą jeszcze lepsze <3 wy już wiecie od kogo to komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha nie chciałbym widzieć tego domu po imprezie XD
    To ja już chyba w swoim pokoju mam lepszy porządek xdd
    Tak to jest, jak się facetów wpuści do kuchni :___: Coś może nie przeżyć, w tym wypadku patelnia xd

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://m-m-bvb.blogspot.com/2014/11/prologue.html http://bvb-love.blogspot.com/
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, rany, rany!! Spaść z głośnika, nie ma co xd
    Strasznie podobał mi się ten rozdział, taki nie pozorny. No boski po prostu!! ♥
    Marco musi być z Natalią, ale jeszcze nie teraz. Rybus to... głupek;p I jakbym znała te kłótnie o drużyny w Fife. Ja gram Realem, nie, jak! W życiu nie będę grała Barcą! Pamiętam jak zmusiłam brata do grania Realem (jak byłam Borussią) i strzelił sobie 8 samobuji, nie przesadzam, do tego 5 Ramosem. Miałam ochotę go udusić xd
    Ale nic, czekam na następny, ten jest boski!!! Zakochałam się *-*
    Ja już skorzystałam z zakładki spam ;))
    A i jakbyś mogła usunąć weryfikację obrazkową,byłabym wdzięczna. To trochę irytujące, przepisywanie kodu z obrazka kiedy chcesz dodać komentarz;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhahaah uwielbiam ich <3
    Nie chciałabym widzieć tego mieszkania ;-; XD
    czekam na nn ;3 pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział fajny, szkoda że taki krótki. Pisz szybko kolejny jestem ciekawa dalszych losów Marco i Natalii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział ! Czekam na kolejny i weny życzę ;) Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział, jaki i całe opowiadanie :3
    Pozdrawiam i życzę dużo weny <3
    Jak będziesz miała chwilę, to możesz wpaść :D http://new-life-with-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie libacje zawsze mają to w sobie, że ktoś spada z głośnika :3
    I ta reakcja Natalii jak Maciek się uspokoił :D
    Ale ten Marco "wymagający", odda Borussię za buziaka ;)
    Szybko pisz nexta :)
    Zapraszam do mnie, komentarze mile widziane: http://why-are-you-avoiding-me.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega opowiadanie <3 !! Masz prawdziwy talent ;) kiedy będzie następny rozdział, bo już nie moge sie doczekać ??
    Pozdrowienia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po długiej przerwie rozdział pojawi się niebawem. Musicie się uzbroić w cierpliwość :) /Justyna

      Usuń
  12. Serio świetny rozdział :)
    Zapraszam do siebie ; http://xyzilo.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń